08:25 – 08:45 | Třídní učitelé ve svých třídách: – Provedou zápis do Edookit. – Rozdají indexy žákům. – Žáci se rozejdou do svých učeben dle vlastního rozvrhu. |
08:40 – 09:40 | 1. VYUČOVACÍ BLOK |
09:40 – 10:00 | Přestávka – žáci ji tráví ve třídě dalšího vyučovacího bloku. |
10:00 – 11:00 | 2. VYUČOVACÍ BLOK |
11:00 – 11:20 | Přestávka – žáci ji tráví ve třídě dalšího vyučovacího bloku. |
11:20 – 12:20 | 3. VYUČOVACÍ BLOK / 12:00 odchod žáků 5. ročníků do kmenových tříd a poté na oběd. |
12:20 –> | Třídnické hodiny tráví žáci ve svých třídách do doby odchodu na oběd. |
12:40 – 13:40 | Koncert Ráchel Skleničkové v atriu (ping-pong). |
Někteří žáci se koncertu účastní a někteří svou účast odmítli – ti do doby odchodu na oběd vyčkávají ve své třídě.
Název | Vyučující | Místnost | POVINNĚ S SEBOU – POMŮCKY |
---|---|---|---|
Aktivity s hudbou | Kleinová Dana | 527 | Penál se psacími potřebami a pastelkami, nahrávku na CD nebo MP3 (či na vlastním přehrávači) a aktivitu pro až 14 spolužáků. |
Angličtina a hudba? | Berka Pavel | 348 | psací potřeby – tužka, propiska, pastelky, fixy |
Angličtina a hudba? | Berka Pavel | 427 | psací potřeby – tužka, propiska, pastelky, fixy |
Cestujeme německy mluvícími zeměmi | Schwertnerová Draga / Malichová Marta | 442 | psací pomůcky |
Czextařina 2 | Houdová Veronika / Gambová Iva | 344 | 6 tabletů se sluchátkovou rozdvojkou a sluchátka pro žáky |
English makes sense | Pušová Lucie / Rokosová Markéta | 535 | psací potřeby |
HIP-HOP tanec | Grobár Martin | 431 | obuv vhodnou k tanci (ne pantofle), pitný režim |
Historie skotské a irské hudby | Pánek Jiří | 348 | Psací potřeby |
Hudební kvíz | Hlubočková Aneta | 414 | tužka, papír |
Impresionismus | Plichtová Martina | 525 | temperové barvy (+ kelímek, paleta, ubrus a štětce) a nůžky |
Jak by dnes zapařili čeští spisovatelé? | Kolmanová Pavlína | 432 | starší oblečení (sako, košile, šaty, halenky), doplňky (klobouky, umělé vousy, paruky, hůl atd.) |
Klasika všemi smysly | Hertíková Klára | 519 | gumové rukavice, černý fix, pastelky, nůžky, lepidlo, šátek nebo škrabošku na zavázání očí |
Matematika a hudební výchova | Mikotová Dana | 437 | psací potřeby, ořezaná obyč.tužka, černý fix tenký, pravítko, guma |
Národní tance, kroje,… | Plichtová Martina | 525 | vodové barvy, nůžky a pokud žák má, perko a tuš |
Noty všude kam se podíváš | Škaloudová Jana / Štrynclová Hana | 440 | fixy (stačí černý) |
Orchestr pro každého | Prchal Jan | 521 | Ti, kteří hrají na jakýkoli nástroj si jej přinesou. |
Tlačítko na všechno | Grobár Martin | 427 | Karton 5 x 15 (cm), alobal 1 x 15 (cm), fixy dle vlastního výběru |
Tokání | Müllerová Lucie / Šoltysová Tereza | 530 | žádné |
Ukulele? Zvládneme! | Prchal Jan | 521 | |
Výtvarné pojetí hudebních děl inspirovaných literární tvorbou | Plichtová Martina | 525 | tempery(+štětce, kelímek, paleta, ubrus), lihový fix úzký a střední, nůžky |
Vývoj médií | Adamec Martin / Josef Kurfiřt | 351 | tužka, papír, dobrá nálada |
Zvláštní hudební nástroje | Mandíková Hana | 531 | výtvarné potřeby: tempery, fixy, nůžky, lepidlo, tužka, pravítko |
Zvuky přírody | Hříbal Jiří | 338 | Mobilní telefon |