Edookit rozcestník

Vážení rodiče a žáci,

 níže jsou uvedeny námi zjištěné nejčastější potíže a tipy, jak je vyřešit.

V případě potíží můžete kdykoliv (24 hodin denně; 7 dní v týdnu) kontaktovat podporu firmy Plus4U, která má přihlašovací systém na starosti a měla by vám být schopna pomoci.

podpůrná linka Plus4U: tel. č. +420 221 400 421

V případě potřeby spárovat vytvořený účet s Edookitem (či dotazů k tomuto systému) je možné napsat i na podporu Edookitu

podpora Edookit: support@edookit.com

  1. Pozvánka nepřišla
  2. kontaktujte třídního učitele a sdělte mu e-mail, na nějž jste očekávali zaslání pozvánky
  3. zkontrolujeme správnost údajů a zašleme Vám novou pozvánku
  4. Registrace nebyla vytvořena

         2a. kontaktujte nás a zašleme vám novou pozvánku (stručný návod na registraci je uveden v příspěvku na titulní stránce webu z 1. září)

  1. Vytvořili jste si přístup zadáním jména, hesla, e-mailu a dvou hesel(přístupové údaje do systému jsou tak tyto dvě hesla)

         3a. V přihlašovacím okně zadáváte správně obě hesla, ale nic se neděje (píše to některou z chyb – např. že Váš účet není spárovaný s Edookitem)

                  Co dál?

  1. Kontaktujte nás
                      2. Zašleme Vám novou pozvánku
                      3. V e-mailu s pozvánkou kliknete na odkaz na konci věty „Začněte vytvořením účtu kliknutím na „tento jednorázový odkaz.“
                      4. Zde se znovu neregistrujete, ale kliknete na „Přihlásit přes Plus4U“
                      5. Zadáte svá dvě přístupová hesla a přihlásíte se
                      6. Měli byste být úspěšně připojeni do Edookitu
                      7. Stáhněte si do zařízení aplikaci Edookit (viz návod z 1. září) => přístup Vám urychlí a usnadní

         3b. Svá dvě hesla jste zapomněli

                           Co dál?

  1. V přihlašovacím okně kliknete na podobnou slovní formulaci „potíže s přihlášení“ nebo „nemůžete se přihlásit?“
                               2. Následně by se měla otevřít nabídka, kde půjde vybrat možnost formulovanou cca takto „nepamatuji si své přihlašovací údaje“
                               3. Tuto možnost vyberete a následně si necháte na Váš e-mail, na který Vám již dříve přišla pozvánka, zaslat e-mail, ve kterém si svá hesla nově nastavíte
                               4. Poté postupujete dle návodu uvedeného pod písmenem „a“
    Pozn. Pokud by Vám to nenabídlo možnost nechat si zaslat e-mail pro nové nastavení hesel, je možné kontaktovat telefonickou podporu služby Plus4U, která má přihlašovací údaje na starosti (+420 221 400 421)
  2. Vytvořili jste si účet, postupovali správně, ale přesto Vám aplikace při pokusu přihlásit se píše, že Váš účet není spárován/evidován v Edookitu naší školy.

                  Co dál? => Zavolat na podporu Plus4U (+420 221 400 421) či napsat na podporu Edookitu o ruční spárování a popsat ji situaci (support@edookit.com).